fredag 19. mars 2010

Done med bloggen..

Idag trilla eg tur med Leander, vi en fin tur heilt til Selfors. No har eg så og si ikke ont lenger og kan virkelig nyt kværdagen igjen. E så godt å rør på seg og virkelig kjenn det at man kjem i bedre form. Ellers går det bare fint med oss, Leander e en gullunge. Vi føl sjøl at han e så mye eldre enn ka han egentlig e. Han løfta hode etter ei uka, og holdt det oppe etter to, og nesten tre uke gammel rulla han fra mage til rygg. Og han e så flenk ellers også, vi har bynnt å kom litt inn i rutina no og han e flenk å følg de.. stort sett.



Det va det aller siste eg del med verden på den her bloggen. Eg har kanskje blitt litt meir gammeldags etter eg vart mamma, men eg syns at det her bli før usosialt. Eg savn "gamledaga" da vi mått ring kværandre med hustelefon og ikke alle hadd kvær sin data med facebook, blog og nettby. Verden forander seg jo, og eg syns jo det e heilt greit, men eg vil heller fær ut å møt folk, enn å snakk med de gjenna et tastatur. Og som ho Marthe sei; Hvis vi del alt på nett har vi ingenting å snakk om da vi møtes. Det e så sant.. så sant! Så no har eg tenkt å gløm datan ei stund, og heller konsentrer meg om den nydelige sønnen eg har. Kanskje eg finn ut en gang i framtida at eg vil blogg igjen, men for no, e blogginga over for min del. *Later*

1 kommentar:

Marthe sa...

Herregud så flenk han e! Gled meg så tell vi ska møtes. Håp du klar å kom deg den her uka:)

Åsså må eg få sei at eg e veldig enig! Eg blogg jo heller ikke lenger. Ska få skreve ut alt eg har (an ikke korsen), så ska eg slett den. E jo arti å ta vare på:)